kody blendow Fiesta

Linki


» polaroid LIFE
»
kody do gier na wyspie gier
»
kody do 18 Wheels of stel Pedal to the Metal
»
Kody do Sony Ericsson Simlock model J220
»
Kody do gry 18 Wheels of Steel
Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych



 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

polaroid LIFE Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych



 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

Temat: Silnik: Po uruchomieniu sie zadlawia
... sprawdzić i odłączyc sam czujnik temperatury cieczy chłodzącej i zobaczyć jak sie auto zachowuje to czy komputer przyjmie sobie jakieś domyślne wartości z niego i fieście nic sie nie stanie ?...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=1139



Temat: [MK5] Kwestie elektryczne
inej budzie ) I na wyswietlaczu widzialem jedynie "none dtc" czy to by oznaczalo ze komputer nie zauwarzyl zadnych bledow.
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=22889


Temat: KODY MIGOWE
Buzzer na ciepłym silniku nie pracujacym podał kod błędu - 35 35 Czujnik położenia przepustnicy, zbyt niskie napięcie. - co może powodowac ze napiecie jest za niskie??? Natomiast na ciepłym pracujacym silniku kody w takiej kolejnosci - 48 - 42 - 43 - 48 - 42 - 43 Kod 35 i 43 sa kodami CPP. W tabeli kilka kodów oznacza to samo. Czym one tak naprawde różnia się. Sugerowałem sie ta stroną - http://www.fiesta.abla.piwko.pl/por_tester/ Co u mnie jest nie tak i za co sie wziac przy naprawie? 48 Regulator biegu jałowego / czujnik...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=22811


Temat: [MK3] Duże spalanie - zapłon?
Wcześniej odłączyłem akumulator bo coś robiłem chwile potem zrobiłem test na wyłączonym silniku i nie wyszły żadne błędy pewnie dlatego że sie skasowały po odłączeniu akumulatora no i niestety masz rację - najpierw odciąłeś komputerowi zasilanie kasując przy tym zawartość pamięci, a potem zażyczyłeś sobie od niego kody błędów które w tej pamięci normalnie siedzą - więc dobrze kombinujesz że to jest powód braku błędów. jak pamiętam kod 60 jest właściwie równoznaczny z końcem testu (poczytaj tutaj: www.fiesta.abla.piwko.pl) - o ile masz elektroniczny moduł zapłonowy to zapłon nie podlega regulacji. pamiętaj że test...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=44123


Temat: Błąd 73 - elektrozawór oczyszczania pojemnika
znów wykazuje błąd 73 a przecież pierwszy test powinien skasować błędy i po powtórzeniu bez odpalania silnika nie powinno już być błędów. Potrafi ktoś to wyjaśnić
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=17587


Temat: [mk5] kody błędów
no więc tak; wchodząc w liczniku w tryb serwisowy wykazuje mi dtc 2 błedy o kodach: 9359 5967 Czy ktoś rozpozna mi jakoś te kody?? Byłbym bardzo wdzięczny. Dodam tyle że fiesta zaczęła przerywać przy dodawaniu gazu że nie idze jechać, i świeci się kontrolka check engine. Proszę o jakiekolwiek opinie. z góry dzięki
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=40590


Temat: Diagnostyka komputera MK3
Ja mam pytanie z kad u ciebie sie znalazł 1.6 16 V w fieście mk3 ?? To mnie tylko nurtuje bo były montowane 1.8 16V a 1.6 występowały tylko i wyłacznie 8 zaworowe . Chyba ze sie myle , podaj oznaczenie silnika to moze coś wymyśle . Podaj mi kody tych błędów . No to się mylisz ... Od stycznia 94 zastąpiono silnik 1,6 8V silnikiem ZETEC 1,6 16V o mocy 90 KM. Oznaczenie silnika L1G i stosowany był wyłącznie w wersji Ghia Newport do końca produkcji Mk3. Co do kodów to itak...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=18634


Temat: stycznik regulacji biegu jałowego
a tobie pali fiesta duzo? jakie masz kody błędów w komputerze?
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=22436


Temat: [EEC IV] Dziwne kody błedów. Fiesta rs turbo.
Witam. Na teście wyskoczyły mi kody błędów: 59 Regulacja CO %, potencjometr. 72 Solenoid regulacyjny przepustnicy spalin / Elektroniczny regulator próżniowy. Domyslam sie ze 59 to ta srubka składu mieszanki przy...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=47859


Temat: [MK3] tester błędów, kody, odczyt i diagnostyka
a wiec tak przy wylaczonym silniku bledy mam takie 48 48 20 11 11 10 a przy wlaczonym po wcisnieciu mocnym gazu pokazuje sie kod 38 to oznacza ze mam popsutego krokowca i lambde ? dziwi mnie jeszcze jedno- dlaczego nie mam bledu cpp skoro ma inne parametry niz orginalne po mojej przerobce? takiej -- http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=18017 moze fiesta jest nie dopracowana i trzeba moze do niej niekonwencjonalnchy srodkow. takich jak sierp i mlot i marchewka, moze wino albo dwa ------------ czym sie roznia kody 15 25 i 35 ? .
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=18242


Temat: [MK6] MK6 kody błędów
Witam. Ostatnio miałem okazje podłączyć moją Fieste pod kompa. Nic sie z autem nie dzieje, pali normalnie, nie muli i jakie było moje zdziwienie kiedy wykryło 2 błędy: P0202- Injector circuit / open - cilinder 2 P0191- Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance nie znalazłem nigdzie na forum tłumaczenia do tych kodów. wie ktoś może co to oznacza po polsku bo...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=43611


Temat: odpięcie akumulatora a podwyższone obroty
Witam wszystkich. Naczytałem się trochę o resetowaniu kodów błędów w "komputerze" fiesty więc doszedłem do wniosku że mój problem w ten sposób załatwie. Otóż moja fiesta (1,3i, 95r) gasła od samego ... błędy wygenerowane przez system. Po trzech godzinach podłączyłem akuma i przejechałem się parę kilosów. O dziwo już mi nie gasł ale za to zwiększyły mu się wolne obroty. Na ssaniu były...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=13303


Temat: odpięcie akumulatora a podwyższone obroty
Postanowiłem zabrać głos, bo niedawno to przerabiałem. Ostatnio po odłączeniu aku fiesta zaczęła głupieć. Po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty, potem spadają że aż silnikiem rzuca albo całkiem zgaśnie. Po dodaniu ... kody błędów i gdzie znaleść coś o tych błędach.
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=13303


Temat: Kontrolka SRS
Na początek witam, bo nowy tu jestem. Temat przerabiany wielokrotnie, czytałem posty tu i na fordclubpolska, jednak cały czas mam kilka pytań Fiesta 1.3 2xairbag 97r Opis 1) przy uruchamianiu kontrolka poduszki gasła, tak jak być powinno 2) po kilka dniach jak jechałem, kontrolka zaczęła się zapalać, jednak nie w jakiś konkretny systematyczny sposób (tak co by można do kodu błędu podpasować) ... czy w obu tych przypadkach kontrolka nie powinna migać, sygnalizując któryś z kodów błędu? 2) Mechanik mi powiedział, że "najlepiej podłączyć pod komputer, bo wtedy będzie wiadomo która strona, czy kierownica"...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=24182


Temat: Znowu moja elektryka !
Pisałem juz o falujących obrotach byłem dziś w serwise bosch uprzejmy pan mi podłaczył fieste do kompa a tu nic żadnych błedów w komputerze no to jedziemy dalej teraz diagnoza przy pracującym silniku a tu : kod 15 czujnik położenia przepustnicy 1. to dziwne czy ten czujnik ma wpływ na prace silnka na biegu jałowym Prosze o odp ? zrobiliśmy jeszcze raz test na pracujacym silniku i znowu wyswietliło sie cos takiego: 2.kod 50 kod identyfikacyjny modułu EEC4 co to oznacza ? Teraz pytanie czy jak zrobiłem test na pracującym silniku poraz drugi tojuz niebyło kodu 15 dlaczego czy komp sobie go wykasował ? Sprawdziłem jeszcze sonde i okazało sie że wykres jest prosty a powinien byc pofalowany i że silnik dostaje zadużo paliwa...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=18814


Temat: [MK3] fiesta nie odpala tylko strzela w filtr powietrza...
Jestem tu Nowy i witam Wszystkich przeszukałem całe forum ale nie znalazłem podobnego problemu... Właśnie kupiłem żonie fiestę z 95 roku z silnikiem 1.3l na jednopuktowym wtrysku z automatyczną skrzynią biegów. ... a motor nie pali tylko strzela w filtr powietrza, czasami nawet widać OGIEŃ ...pomocy i jeszcze jedno jak odczytać kody błędów w fieście...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=36809


Temat: Elektryka : kody błędów
Czy Szanowni koledzy mogliby mi podrzucić w/wym. kody Nie potrafię nigdzie na forum znaleźć, książka jaką posiadam nie zawiera nic na ten temat, a chciałbym zrobić sobie diagnostykę PS Ewentualnie jakiś link... Z góry dzięki Pozdrawiam ------------------ Fiesta Mk3, '95; 1.1, monowtrysk
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=4908


Temat: [MK3] 1.1 + gaz - problem i kilka pytań.
Witam mam od niedawna Fiestę 1.1 na gazie. Na początku chodziła dobrze teraz zaczęło coś się dziać. 1. Przy przyspieszaniu na "dziury" zarówno na gazie jak i na benzynie. Na benzynie ... 4. Ostanie pytanie może głupie. Chciałem sprawdzić kody błyskowe błędów. Robiłem to w innych autach wiele razy, to mam problem. Gdzie się znajduje ta wtyczka diagnostyczna - godzinę ją szukałem i...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=16445


Temat: [MK3] Fiesta 1.3i - okresowe wachania nastrojów...
Pierwsze co, to bym z nią porozmawiał - moja zawsze chętniej współpracuje jak sobie pogadamy, np. "fiesta, co ty odpier***asz? no weź jedź ładnie" i ona wtedy jedzie. Albo "to co? łykamy tego tira?" i ona wtedy na czwórce nawet i 120 poleci ...a później przyjrzałbym się CPP albo jeszcze lepiej zczytałbym kody błędów.
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=34389


Temat: [MK3] Kody błędów - 15, 48, 73
Witam! Moja fiesta gaśnie masakrycznie jak tylko zdejmę nogę z gazu na biegu jałowym albo gdy naciskę sprzęgło podczas jazdy. Tzn miewa dni, że poprostu chodzi jak marzenie, ale problem jest strasznie uciążliwy. Pojechałem do mechanika wymienić gumy na przegubach i od razu mi sprawdził błędy i wykazał taki: 15, 48 i 73. Mechanik chciał je wykasować z komputera ale nie dało...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=23163


Temat: [MK3] Niskie obroty na ciepłym silniku -falują
Podpinałem właśnie fieste pod komputer i nic nie pokazało(poza tym że nie ma drugiego biegu wentylatora chłodnicy). Vss jeszcze nie odpinałem, ale mechanik powiedział że raczej to będzie czujnik położenia i ... jakieś sugestie?? ps. Tego czujnika wału w tabelce kodów błędów nie ma, także może być to to?
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=42763


Temat: [MK3] Problem z odpalaniem
... oleju dolejesz drugą bańkę... jak pasek zalany olejem to właściwie do wymiany. zmajstruj sobie testerek opisany na tej stronie http://www.fiesta.abla.piwko.pl i zczytaj kody błędów... i nie pękaj, fiesta z HCSem to...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=42460


Temat: Kod błędów Fiesta 1.1i 1994
Wysłany: Dzisiaj 15:22 Kod błędów Fiesta 1.1i 1994 -------------------------------------------------------------------------------- Witam dziś sprawdziłem testerem komputer na mojej Fiestce i wykazało mi dwa kody błędów 19 i 37 udało mi się rozszyfrować iż: ... się mam dokładnie zainteresować (naprawić/wymienić). Proszę o odpowiedź Pozdrawiam irekz@interia.pl P.S. Dodaje linki do kodów wygenerowanych prze piszczek (pierwszy plik to obraz zapisu dźwiękowego a drugi pliczek to dźwięk zarejestrowany) Obraz...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=26829


Temat: [MK6] Migający check engine
witam Mam Fieste mk6 1.3 '03, co możecie poradzić przy tym silniku, jeśli jadę i szarpie mi autem i nie chce się wkręcać na obroty za pierwszym razem. Podczas trzymania gazu powyżej 4tys obr/min zaczyna migać check engine przez ok 10sekund, później przestaje, przy kolejnym przyśpieszeniu zaczyna sie to samo Możecie mi napisać w jaki sposób odczytać kody błędów w tym autku...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=37953


Temat: zgasła podczas jazdy i już nie zapaliła
z kompa. we fieście też się jakoś da?
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=17619


Temat: Problem z fiesta
Witam jakies 4 miesiace temu kupilem fieste 1,3i z 1994 roku po zakupie jezdzilem i spalanie bylo w miare około 7 litrów teraz zwiekszyło sie chyba ogromnie po cały bak zatankowalem ... sonda lambda wiec wymienilem kod bledu zniknał.Wymienilem jeszcze olej , i filtry i swiece.Ale spalanie to juz mnie przeraza.Prosze o jakies rozsadne sugestie.Chce jeszcze zawory ustawic bo nie wiadomo co tam...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=31781


Temat: [MK3] Słabo się wkręca na obroty
jaki znalazłem to 73 który oznacza bodajże filtr z aktywnym węglem czy coś takiego ale to ponoć nie ma nic do rzeczy. żadnych innych kodów błędów. Po wszystkim reset komputera i ... łańcuszku :p. Najgłupsze w tym wszystkim jest to że jakby się dało ręcznie przestawić zapłon to fiesta by śmigała jak złoto jestem niemal pewien. Co do tego że wina może leżeć...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=40572


Temat: czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym
korzystając z opisu http://www.fiesta.abla.piwko.pl/por_tester/ test na zgaszonym silniku i wygenerował mi kod błędu 27 z tym że mam silnik 1.4 i nie wiem czy lista kodów pasuje. Jeśłi pasuje to mam...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=24671


Temat: obroty przy zimnym silniku
fiesta miala standardowe objawy czyli za wysokie obroty w granicach 1100-1300. po przeczytaniu kodów błędów wyszło że map sensor, czujnik temp powietrza i cpp. wymienilem wszystko ale obroty jakie byly takie zostaly. kodów błedow juz nie było. wymienilem silnik krokowy i od razu lepiej sie zrobilo. obroty zostaly na poziomie 900-950. po paru dniach, po zapaleniu auta zimnego popracowal ze 2 sekudny ... jakies pomysly? komputer nie pokazuje zadnych bledów.
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=31873


Temat: [MK3] Samochod nie chce zapalić
Było to tak: jechalem fiesta i wszystko bylo w porzadku. W poprzednim poscie pisalem o tym ze sie grzeje ale nic zrobilem tak jak mowili wyjalem termostat i sie fiesta nie ... ja juz naprawde nie mam sil do tego samochodu. Podłaczylem diode sprawdzilem kompa a ten pokazuje kod 11 brak błedów. Wiec co sie jemu mogło stac czyzby sie zapowietrzył ? Pompa...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=22861


Temat: [nexia] PIERWSZY MEGA PROBLEM:/ POMOCY.
autko jest potrzbene wiec sie Fiesta woze teraz;p hehehe ale nia ma to jak moja"blekitna strzala" powiedzial tez ze zniknela kontrolka"pomaranczowy przekroj silnika" ale po kilku godzinach znow sie zapalila. coz...
Źródło: daewooforum.pl/viewtopic.php?t=3046


Temat: Błąd 73 - elektrozawór oczyszczania pojemnika
oblukam co tam jest i jeszcze raz sprawdze kody błyskowe moze to coś da. dziwne tylko ze tego kodu błedu nie ma w w ksiazce serwisowej fiesty?!
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=17587


Temat: problem z odpaleniem
Witam! Poczytałam forum, mnóstwo tu ciekawych informacji, chociaz rozwiazania mojego problemu z fiesta brak. Liczę na pomoc , gdyz "fachowcy" rozkładają ręce. Ale od początku: Tez mam klopot z odpalaniem, moze i mnie ktos pomoze????? Mam fiestę 1.3 endura, 1996rok. Do tej pory brak problemów, wymiana płynów eksploatacyjnych, filtry, olej, świece i jeżdzila jak złoto, aż do czasu, gdy obroty cos fiksowały ... kody błędów DTC, P0113- zbyt wysoka wartość na wejściu czujnika IAT-kody DTC, P0171- mieszanka w układzie zbyt uboga, grupa cylindrów 1. Co zostało zrobione: Usunięte kody błędne, wyregulowane zawory+uszczelka. I co?...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=29638


Temat: [MK3] Totalna utrata mocy, silnik dziwnie popierduje
Witam, na wstępie chciałbym podziękować gdyż informacje zawarte na forum pomogły mi usunąć wiele usterek w ciągu 1,5 rocznego użytkowania mojej fiesty. Dziś jednak (po wcześniejszym przeczytaniu kilkudziesięciu tematów) postanowiłem poprosić ... jedzie max 20 km/h. Od tamtego momentu sytuacja się pogarsza w galopującym tempie. Podejrzewałem początkowo czujniki temp ale żadnych błędów nie wywalało po odłączeniu czujnika samochód odpalał i po chwili gasł ... ok 2500obr), a solidnie popierduje jak jadę (powyzej 1500 obr) i tylko jak trzymam nogę na gazie!! ). Test diagnostyczny robiłem tydzień temu - błędów, test 3 dni temu powtórzyłem i wyskoczył kod 28, wymieniłem sondę lambda na nową, nic nie zmieniło to sytuacji, nadal wywala błąd 28. Stara sonda była oblepiona bardzo dużą ilością sadzy Dziś odpalam i ruszyłem na zimnym ... "Sam naprawiam.." wyczytałem że kod 28 może oznaczać ze zasysa lewe powietrze, czy takie mogą być objawy? Jak to sprawdzić? Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za ten przydługi post...
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=38615




Powered by MyScript